در حال بارگذاری

انتخاب شرکت طراحی وب سایت

بهترین شرکت طراحی وب سایت

امروزه ورود به دنیای اینترنت بخصوص برای افراد ، شرکت ها و کسب و کارهای مختلف به موضوعی مهم بدل شده است، این اهمیت از این بابت میباشد که نادیده گرفتن فضای مجازی برابر است با صرف نظر کردن از فرصت های بیشماری که توسط این ابزار در اختیار افراد ، شرکت ها و صاحبان مشاغل قرار گرفته شده است.

شرکت دینا وب ارائه دهنده خدمات طراحی وب سایت در قزوین میباشد ، این مجموعه علاوه بر این خدمات سئو و بهینه سازی ، تبلیغات کلیکی ، برنامه نویسی وب و خدمات حرفه ای هاست و دامنه را ارائه میدهد.

رشد کسب و کارهای اینترنتی و استفاده بیشتر افراد از اینترنت سبب شده ،اینترنت و فضای مجازی به عنوان بزرگترین ابزار بازاریابی در طول تاریخ بشر شناخته شود و مطمنا این ویژگی برای هر کسب و کاری که به دنبال رشد و توسعه باشد مورد توجه خواهد بود.

طراحی سایت مهمترین و شاید اولین قدم برای ورود به دنیای اینترنت محسوب شود. وب سایتی که برای کسب و کار و نام تجاری خود طراحی می کنید مانند یک پایگاه مرکزی در اینترنت عمل می کند که دیگر فعالیت های مرتبط با فضای مجازی در هماهنگی با آن هستند.

در اکثر مواقع اولین چیزی که افراد از شما و سازمان شما می بینند، وب سایت شماست و اگر بتوانید روی مخاطب خود تاثیر مطلوبی بگذارید و یک تجربه کاربری حرفه ای را برای او به ارمغان بیاورید ، میتوانید امید داشته باشید که آن فرد ابتدا به یک مشتری بالقوه و نهایتا تبدیل به یک مشتری واقعی و وفادار به برند و محصولات شما شود. این وفاداری به برند نتیجه این است که وب سایت شما یک تصویر مناسب از با کیفیت بودن محصول و یا ارزش خدمات به مخاطب ارائه دهد در غیر این صورت باید انتظار داشته باشید که آنها برای دریافت خدمات و کالا به رقیبانتان رجوع کنند.

اگر به اهمیت موضوع حضور در فضای اینترنتی پی برده باشید مطمنا به سراغ شرکت هایی خواهید رفت که به صورت تخصصی و حرفه ای کارهای مربوط به طراحی وب سایت را انجام می دهند. در این مطلب از وبلاگ دینا وب قصد داریم به ویژگی های کلیدی که یک شرکت طراحی وب سایت باید دارا باشد را مورد بررسی قرار خواهیم داد تا بتوانید به راحتی شرکت مناسب برای ورود به دنیای اینترنت را انتخاب کنید.

ویژگی کلیدی اول ) نیاز سنجی و طراحی اختصاصی

طراحی وب سایت هر کسب و کاری متناسب با حوزه کاری آن کسب و کار، امکانات و نیازمندی های مختص به خود را دارد به همین علت شرکت هایی که به صورت تخصصی و حرفه ای به طراحی وب سایت مشغول هستند باید نیاز سنجی های لازم برای کسب بهترین نتیجه از حضور در فضای اینترنت را انجام دهند. در واقع وب سایت شما یک نمایی کلی از سازمان، شرکت و حتی خود شما محسوب میشودو مانند یک دفتر کار یا فروشگاه می باشد که ۲۴ ساعت شبانه روز در ۷ روز هفته در حال خدمات رسانی به کاربران شما می باشد. بنابراین در انتخاب شرکت مناسب برای طراحی وب سایت تان به این نکته دقت داشته باشید .

این توجه به نیازها باید علاوه بر موضوع طراحی در سایر بخش های انجام پروژه شما از جمله سئو و بهینه سازی نیز اعمال شود تا در نهایت بتوانید وب سایتی داشته باشید که در کنار زیبایی ظاهری برای بازدید کننده (یا مشتری ) کاربردی نیز باشد.

طراحی سایت قزوین

ویژگی کلیدی دوم ) سئو و آنلاین مارکتینگ

مغازه‌ای مدرن و شیک که جدیدترین و بهترین محصولات را با نازل‌ترین قیمت در بیابانی خشک‌وخالی عرضه میکند را تصور کنید.آیا این مغازه توسط کسی دیده می‌شود؟ آیا در طول روزهای سال امکان دارد یک مشتری داشته باشد؟ جواب به‌ احتمال‌ زیاد نه است یا احتمال آن بسیار کم است.

شرکت طراحی وب سایت انتخابی شما باید این موضوع را درک کرده باشد که زمانی یک وب سایت میتواند به اهداف مشخص خود در بازاریابی برسد که دیده شود و این دیده شدن با تمهیداتی که برای امور بهینه سازی و سئو سایت شما انجام میشود، امکان پذیر است.

قرار گرفتن در صفحه اول گوگل مزایای زیادی دارد که یکی از آن‌ها شناخته شدن سریع‌تر کسب‌وکارمان است اما دست یافتن به این موضع به فاکتور های زیادی نیاز دارد که بسیاری از آنها ارتباط مستقیمی به اصول کدنویسی وب سایت شما دارد. گاها شرکت های طراحی وب سایت برای جلب نظر کارفرمایان یک وب سایت پر زرق و برق و با جلوه های بصری هیجان انگیز را ارائه میدهند که نتیجه آن نداشتن حتی پایه ای ترین اصول سئو خواهد بود. توجه داشته باشید که وب سایت شما باید حد تعادلی بین زیبایی و کارایی ایجاد کند بنابراین شرکت هایی که بدون دانش فنی کافی در حوزه سئو فقط به ظاهر یک وب سایت توجه میکنند عموما گزینه های مناسبی برای بهبود وضعیت کسب و کار شما محسوب نمی شوند.

سئو و بهینه سازی چیست

ویژگی کلیدی سوم )  قیمت طراحی سایت

طراحی وب سایت با توجه به نیازهای کارفرما و ویژگی های مد نظر قیمت متفاوتی را خواهد داشت البته فاکتوری برای تشخیص قیمت مناسب وجود خواهد داشت از قبیل کیفیت ظاهری در طراحی ، کیفیت کد نویسی و بهینه بودن الگوریتم ها و … همگی در قیمت نهایی طراحی وب سایت تاثیرگذار خواهند بود. با توجه به کلاهبرداری های بی شمار انجام شده در این حوزه لازم است بدانید که باید نسبت به شرکت هایی که نرخ طراحی وب سایت اختصاصی را کمتر از ۱ میلیون تومان دارند، با حساسیت بیشتری رفتار کرد.

یکی از دلایل قیمت بالای طراحی حرفه ای سایت بکارگیری افراد متخصص ، طراحان گرافیکی با تجربه و برنامه نویسان متخصص میباشد. افرادی که با دانش و تجربه زیادی که دارند می دانند یک وب سایت باید چگونه طراحی شود تا مخاطب را به خود جذب نمایند و مخاطب را برای خدمات و محصولات مورد نیازش راهنمایی کنند.

در طراحی وب سایت خودتان به این موضوع دقت داشته باشید که هیچ ارزانی بی علت نیست ، بنابراین شرکت هایی که از عباراتی چون طراحی باکیفیت، تحویل سریع، پشتیبانی ۲۴ ساعته و…  با قیمت پایین استفاده می کنند نمیتواند گزینه های قابل قبولی برای انجام پروژه شما باشند.

, , , , ,
اشتراک گذاری:

دیدگاه ها

۲ دیدگاه ها

گذاشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دسته بندی ها

آخرین مطالب