در حال بارگذاری

بهترین شرکت طراحی سایت در قزوین

بهترین شرکت طراحی سایت در قزوین

بهترین شرکت طراحی سایت در قزوین :

اگر می خواهید حضوری قدرتمند در عرصه کسب و کار های اینترنتی برای فعالیت خود در استان قزوین داشته باشید بدون شک دیناوب یکی از بهترین راه های پیش روی شما خواهد بود. دیناوب متشکل از چندین تیم حرفه ای در حوزه های طراحی سایت در قزوین، سئو و بهینه سازی سایت، برنامه نویسی تحت وب و تبلیغات کلیکی گوگل و… به عنوان بهترین شرکت طراحی سایت در قزوین می باشد.

نقطه قوت این شرکت طراحی های سایت اختصاصی و داینامیک آن است. سایت های طراحی شده توسط دیناوب با استفاده از طرح های گرافیکی مدرن و جذاب، ترکیب بندی های منطقی و آگاهانه، دانش رنگ و همچنین رعایت نکات دقیق بازاریابی در طراحی و برنامه نویسی طراحی می شوند.

دیناوب مبنا و اصول کاری خود را حرکت موازی با تکنولوژی‌ های روز دنیا می داند. این شرکت هم اکنون در حال همکاری با شرکت‌ ها و استارتاپ‌ های معتبر اروپایی می‌ باشد و تلاش می‌ نماید تا تجربیات خود را در اجرای پروژه های‌ داخلی نیز به کار گیرد.

بهترین شرکت طراحی سایت در قزوین

انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت :

انتخاب شرکتی که وب سایت مورد نظر شما را طراحی کند بسیار مهم است. در استان قزوین تعداد زیادی شرکت طراحی سایت وجود دارد که برای انتخاب یکی از آنها تردید های بسیاری بوجود می آید لذا برای انتخاب یک شرکت مناسب باید معیارهایی را لحاظ نمود.

اولین اقدام برای پیدا کردن شرکت طراحی سایت مناسب، مشاهده سایت شرکت مورد نظر است؛ بدون شک یک شرکت طراحی سایت برای خود وب سایتی مناسب و با کیفیت طراحی کرده است. همچنین چند مقاله از آن را مطالعه نمائید تا بتوانید تا حدودی از سطح دانش آنها باخبر شوید.

بهترین شرکت طراحی سایت باید فعالیت خود را به صورت تیمی و با استفاده از افراد خبره و با تجربه‌ انجام دهد تا یک کار باکیفیت را به مشتریان خود ارائه کند.

پس از اطمینان از تیم فنی، نمونه کارهای انجام شده توسط شرکت را مورد بررسی قرار دهید تا از نحوه طراحی سایت، زبان برنامه‌نویسی، محتوای سایت‌ های طراحی شده و نیز سرعت سایت‌ ها اطلاعات کافی کسب کنید.

سپس خدمات شرکت مورد نظر را بررسی کنید. توجه کنید که اگر در زمینه طراحی و مدیریت سایت دانشی ندارید، حتما در خدمات شرکت مورد نظر آموزش کار با پنل مدیریت سایت قرار داشته باشد در غیر این صورت بعد از تحویل سایت با مشکلات بسیاری روبه رو خواهید شد. در نظر داشته باشید که شرکت منتخب شما باید پنل های مدیریتی را در اختیارتان بگذارند تا خود شما بتوانید ساییتان را مدیریت نمائید.

در وهله بعدی سنجش رضایت مشتریان یکی از ملاک‌ های خوب برای قیاس شرکت مورد نظر است. زمانی که شما نمونه‌ کار‌ها را مورد بررسی قرار می‌ دهید، ممکن است در نگاه شما بسیار خلاقانه و باکیفیت طراحی شده باشند، اما در نظر مشتری از هدف اصلی به دور است و کیفیتی که مشتری خواسته بود را ارائه نداده‌اند.

یکی از معیارهای اصلی برای انتخاب شرکت طراحی سایت، هزینه‌ ای است که قرار است بابت سایت پرداخت کنید. قیمت طراحی سایت با اختلاف های بسیار زیادی رو به رو است. از این رو به شرکت هایی که هزینه های بسیار پایینی برای طراحی سایت می گیرند اعتماد نکنید زیرا این شرکت ها اغلب طراحی سایت را با قالب های آماده و بدون خدمات پشتیبانی و بدون آموزش انجام می دهند. اختلاف قیمت شرکت ها با میزان سابقه، بزرگی شرکت، سختی کار و محتوای درونی سایت شما متناسب است.

در انتها می توان گفت مهم ترین وجه تمایز شرکت های طراحی سایت پشتیبانی آنها می باشد. وقتی شخصی بدون هیچ دانشی در زمینه مدیریت سایت بخواهد وب سایتی را مدیریت نماید با مشکلات بسیاری روبه رو خواهد شد. همچنین ممکن است مشکلات متعددی به سراغ مدیران وب سایت ها بیاید که در صورت رسیدگی نشدن به آنها سایت دچار مشکل جدی شود. از این رو حتما باید شخصی باشد که شما را در برطرف کردن مشکلات کمک نماید.

بهترین شرکت طراحی سایت در قزوین

وجه تمایز دیناوب به عنوان بهترین شرکت طراحی سایت در قزوین :

۱- دیناوب قبل از عقد قرارداد و شروع به طراحی سایت، جلسات حضوری برگزار کرده و مشاوره های رایگان را در این زمینه در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

۲- در طول اجرای پروژه و در هر فاز اجرایی، پروژه با دریافت و اعمال نقطه نظرات شما طراحی می شود.

۳- طراحی زیبا، خلاقانه و مطابق نیاز های کارفرما

۴- قیمت بهینه نسبت به محصول دریافتی در مقایسه با سایر رقبا

۵- ارائه زمانبندی دقیق به کارفرما و تحویل یر موعد مقرر

۶- طراحی سایت به صورت واکنشگرا (رسپانسیو)

۷- طراحی مطابق با استانداردهای سئو

۸- امکان برنامه نویسی اختصاصی با ارائه سورس کد

۹- تجربه کاری بالا در انجام پروژه های طراحی سایت

۱۰- ارائه سرویس های افزایش فروش کسب و کارهای اینترنتی

۱۱- برندسازی و بهینه‌ سازی کسب و کارهای آنلاین

۱۲- تضمین عملکرد صحیح کلیه امکانات و سایت تحویلی

۱۳- نیروی پشتیبان اختصاصی

, , , , , , , , ,
اشتراک گذاری:

گذاشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دسته بندی ها

آخرین مطالب