در حال بارگذاری

سوالات متداول سئو

سوالات متداول سئو و بهینه سازی وب سایت

سئو برگرفته از عبارت Search Engine Optimization است که به اختصار آنرا SEO یا بهینه سازی موتور جستجو می نامند که همگی آنها به یک معنی می باشند. در حقیقت سئو را مي‌توان مجموعه‌اي از روش‌ها و تکنیک ها براي تغيير استراتژيک وب سايت‌ها دانست. اين فرآيند سبب افزایش بهره وری وب سایت تان میشود و به شما کمک میکند از رقبای تجاری خود بیشتر دیده شوید.

سئو فرآيند یکباره و ساده‌اي نيست که به راحتي پياده‌سازي شود و نيازمند دانش زياد، علم پيش زمينه‌اي و صبر است و همچنین به پیگیری مداوم جهت بهینه سازی مطالب و صفحات شما نیاز دارد. موتور‌هاي جستجو با تغيير مداوم الگوريتم‌هاي رتبه‌بندي خود غير قابل پيش‌بيني هستند؛ بنابراين وظیفه اصلی بخش سئو وب سایت در دینا وب بروز نگه داشتن اطلاعات خود در اين زمينه است.

کلمات کلیدی، کلید واژه ها و عبارت هایی در محتوای سایت شما هستند تا به افرادی که به دنبال محصول ، خدمات و یا اطلاعات مورد نظر خود در اینترنت هستند اجازه بدهند سایت شما را از طریق موتورهای جستجوگر پیدا نمایند. در حقیقت شما باید بدانید که افراد چگونه و با چه عباراتی محصولات، خدمات یا اطلاعات موجود در سایت شما را جستجو می کنند. در این صورت قادر خواهید بود سایت خود را به گونه ای سئو و بهینه سازی کنید که پیدا کردن آن از طریق موتورهای جستجوگر راحت تر شود.

در واقع اگر این کار را به درستی انجام نگیرد، این افراد با هزاران نتیجۀ موجود دیگر در موتورهای جستجوگر روبرو می شوند که گاها رقبای شما میباشند بنابراین اجرا و به کارگیری کلمات کلیدی سئو به شما کمک خواهد کرد رتبه بندی بهتری برای معرفی محصول و خدمات خود داشته باشید.

سئو محلی یا لوکال سئو به طور کلی فرآیندی است که به جست و جوگران محلی کمک می‌کند تا راحت‌تر شما را در جستجو های گوگل پیدا کنند.در واقع شما توسط این متد سئو میتوانید به موتورهای جست و جو اطلاع دهید که کسب و کار شما چیست و در کدام محله فعالیت می‌کند. با انجام فرایند سئوی محلی شما قادر خواهید بود به راحتی در جست و جو های مرتبط با کسب و کار در صدر نتایج نمایش داده شده قرار بگیرید.

سئو کلاه سياه به مجموعه‌اي از عملیات و دستوراتی اشاره دارد که با هدف فريب و دستکاري الگوريتم‌هاي موتورهاي جستجو برای بدست آوردن رتبه‌بندي بالا، بکار برده میشود. توجه به این نکته مهم است که بدانيد اين‌ روش‌ها غير اخلاقي و غیر اصولی بوده و توسط هيچ موتور جستجويي تاييد نمي‌شود و استفده از اين اصول و روش‌ها خطر خارج شدن از فهرست نتایج جست و جو را براي هميشه در بر خواهد داشت.

ممکن از سئو کلاه سیاه شرایط رشد ناگهانی در نتایج جستجو را برای شما به ارمغان بیاورد ولی به دلیل هوشمند شدن الگوریتم های موتورهای جستجو نسبت به گذشته انجام تاکتیک های سئو کلاه سیاه میتوانند سبب حذف کامل شما از لیست نتایج جست و جو و گاها شکست پروژه تجاری شما در فضای اینترنت شود.

کلمه کلیدی و عبارات هدف شما برای سئو در ابتدای کار باید بین یک الی سه عبارت باشد و پس از کسب نتایج مطلوب از این عبارات میتوانید سئو کردن سایر عبارات را متناسب با هدف تجاری خود انجام دهید. توجه داشته باشید پروژه سئو یک فرایند زمان‌بر و پرهزینه است و توصیه کارشناسان ما این است که عبارات خود را به صورت مرحله به مرحله انتخاب و بهینه سازی روی آنها انجام گیرد.

تجربه تیم ما در زمینه سئو این موضوع را ثابت کرده است که در صورت رعایت اصول و استاندارد های لازم احتمال نتیجه نگرفتن بسیار ضعیف خواهد بود. برنامه ریزی در حوزه سئو به صورتی انجام میگیرد که در صورت تعامل و همکاری متقابل طرفین، نتیجه مطلوب مد نظر دریافت خواهد شد. با این وجود در صورتی که هدف مدنظر حاصل نشد کارشناسان ما جهت برنامه ریزی مجدد و دریافت علت این امر با شما همکاری خواهند کرد.

هدف اصلی کارشناسان سئو ما کمک به وب سايت‌ها در بدست آوردن محل بالا در نتايج جستجوي طبيعي و افزايش ارتباط بين صفحات و کلمات کليدي وارد شده توسط کاربران است و تا رسیدن به این نتیجه در کنار شما خواهند بود.

طبق برنامه ریزی که برای پروژه سئو وب سایت شما صورت گرفته است در پایان هر ماه گزارشی از عملکرد و روند پشرفت پروژه توسط کارشناسان سئو دینا وب، تهیه شده و برای بررسی برای کارفرما ارسال خواهد شد. فرایند شفاف گزارش دهی ماهانه به شما کمک میکند تا در صورت نیاز بهترین تصمیم را برای آینده کسب و کار خود در فضای مجازی اتخاذ نمایید.

برآورد هزینه و مدت زمان پروژه سئو سایت شما با توجه به وضعیت فعلی سایت شما ، رقبای حاضر در نتایج جستجو و البته خواسته های کارفرما،پس از بررسی توسط کارشناسان سئو دینا وب قابل ارائه خواهد بود.

دقت داشته باشید که مدت زمان ارائه شده برای پروژه سئو در صورت خواست کارفرما قابل افزایش و یا کاهش می باشد. شما در هر مرحله از فرایند سئو این امکان را دارید که پروژه سئو خود را متوقف کنید و یا برای بدست آوردن نتایج هدف جدید بعد از جلسه حضوری برنامه جدیدی را اعمال نمائید.

آیا سوالی دارید که پاسخ آنها نیافته اید ؟

در صورت نیاز به مشاوره تلفنی و یا حضوری جهت سئو و طراحی سایت، اطلاعات تماس خود را در فرم زیر وارد نمایید.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.