در حال بارگذاری

وب سایت شرکت ایمن ظرف

وب سایت شرکتی

طراحی وب سایت شرکت تولیدی ایمن ظرف

شرکت ایمن ظرف قزوین در سال ۱۳۷۸ در شهر صنعتی البرز قزوین به بهره‌برداری رسید و در سال‌های متوالی فعالیت خود موفق به اخذ مجوزهای ضروری از اداره صنایع و پروانه بهره‌برداری و ساخت از وزارت بهداشت و درمان گردید. شرکت ایمن ظرف اولین بار در کشور توانست ظروف چاپ شده با ظرفیت ۱۵۰۰ سانتی متر مربع به بالا را باکیفیت مطلوب عرضه نماید . شرکت ایمن ظرف با استفاده از مدرن‌ترین ماشین آلات اتوماتیک ساخت کشورهای اروپایی و بهره‌گیری از کادر مجرب فنی و مهندسی و برخورداری از آزمایشگاه مجهز و کنترل کیفی مطلوب و مستمر همواره در کنار تولیدکنندگانی است که به کیفیت می‌اندیشند .
شرکت ایمن ظرف قزوین هم اکنون با ظرفیت تولید سالانه ۳۰۰۰ تن انواع لیوان ، ظروف مورد نیاز شرکت‌های تولیدکننده محصولات لبنی و صنایع غذایی را در سراسر ایران و برخی کشورهای همجوار را تامین کند. تاکنون محصولات ایمن ظرف ثزوین به کشورهای انگلستان، قزاقستان، ترکمنستان، عراق و افغانستان صادر شده است. تولید بیش از ۵۲ نوع ظرف گرد و چهارگوش در اندازه و فرم‌های مختلف از مواد پلیمری PP و PS با چاپ ۵ و ۶ رنگ شرکت ایمن ظرف قزوین را در زمره مدعیان بهترین‌ها در ایران قرار داده است.
خط مشی شرکت ایمن ظرف جلب رضایت کامل مشتری و بهبود مستمر تولیدات بر پایه کیفیت، نظم، آموزش و نوآوری پیشرفته می‌باشد. مدیریت و کارکنان شرکت ایمن ظرف با اعتقاد به اینکه توسعه ملی میسر نمی‌شود مگر با توسعه صنایع کشور، امیدوارند با ارتقاء سطح کمی و کیفی محصولات خود بتوانند سهمی هرچند ناچیز در شکوفایی صنعت کشور داشته باشند.

مشاهده سایت

اشتراک گذاری: