در حال بارگذاری

طراحی اپلیکیشن حرفه ای

طراحی اپلیکیشن حرفه ای

همه چیز درباره ی طراحی اپلیکیشن حرفه ای

در دنیایی که با اپلیکیشن های مختلف احاطه شده؛ ساخت اپلیکیشن حرفه ای به دغدغه ای تازه برای کارشناسان حوزه ی دیجیتال، تبدیل شده است. بسیاری از شرکت های توسعه دهنده ی این اپلیکیشن ها ممکن است در سال حتی بیش از بیست تا سی اپلیکیشن نیز به بازار عرضه کنند. اکثر گجت هایی هم که امروزه تولید می شوند باید با یک اپلیکیشن کنترل شوند. از انواع درون ها گرفته تا بسیاری از لوازم خانگی جدید تنها از طریق یک اپلیکیشن بر روی گوشی هوشمند شما قابل کنترل هستند.

به همین دلیل در این مقاله قصد داریم تا مراحلی که باید برای طراحی اپلیکیشن حرفه ای طی کنید را توضیح دهیم.

چرا اپلیکیشن ؟!

شاید برای شما سوال پیش بیاید که چگونه تنها با طراحی اپلیکیشن حرفه ای می توان بیشتر در دسترس مشتریان باشید! در اینجا باید به شما تاثیر اعلان هایی که اپلیکیشن برای کاربران تلفن هوشمند ارسال می کند را یادآوری کنم. ارسال یک پیام باعث حفظ ارتباط با مشتری می شود و به او یادآوری می کند که شما همیشه در دسترس هستید که خود از نظر روانشناسی تاثیر بسیار زیادی بر روی کاربران دارد.

مراحل طراحی اپلیکیشن حرفه ای

ابتدا باید هدف خود را برای اینکه متوجه شویم چه اپلیکیشنی برای طراحی نیاز داریم مشخص کنیم آیا هدف ما یک بازی است یا برنامه آموزشی یا یک ابزار؟ بعد از اینکه هدف معین شد می توانیم بنا به نیاز از آن ها استفاده کنیم.

چه مراحلی باید در پیاده سازی اپلیکیشن دنبال شود؟

تعیین کردن موفقیت

منظور از موفقیت چیست؟ تعداد مشخص دانلود، تعداد کاربران فعال یا یا میزان پول پرداختی

تعیین میزان بودجه

بودجه با توجه به هدف مورد نظر باید به دقت مشخص شود.

پلتفرم برنامه

بررسی کنید کدام پلت فرم موقعیت بهتری را برای شما ایجاد می کند.

ویژگی های اپلیکیشن

باید حرفه ای باشد تا کاربران تشویق به استفاده از آن شوند همچنین کیفیت واسط کاربری آن مهم است.

هدف اپلیکیشن بعد از انتشار

محصول باید بازاریابی و تبلیغ برای معرفی داشته باشد

طراحی اپلیکیشن حرفه ای در قزوین

استاندارد های لازم برای طراحی اپلیکیشن حرفه ای

سرعت لودینگ اپلیکیشنتان را بالا ببرید

همانطور که می دانید؛ هنگامی که اپلیکیشن شما شروع به اجرا می کند؛ باید یکسری فایل را برای شروع کار خود بارگیری کند. این موضوع باعث کند شدن سرعت لودینگ اَپ شما می شود که چاره ی آن کاهش فایل ها برای بارگیری است. شاید ندانید ولی سرعت اجرای اَپ برای کاربران از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین دلیل باید تا آن جا که می شود سرعت شروع به کار اپلیکیشنتان را افزایش دهید.

از سرور قوی استفاده کنید

شاید خیلی ها برای اَپ های تازه تولید شده ی خود از هاست استفاده کنند. اما باید گفت که استفاده از یک سرور قوی باعث می شود سرعت باز شدن اپلیکیشن شما بسیار بالا برود. همچنین پشتیبانی یک سرور قوی از اپلیکیشن شما، کمک می کند تا اَپ مورد نظرتان بسیار روان کار کند و سرعت بالایی در اجرای دستور العمل ها داشته باشد.

استفاده از سایز فونت مناسب

بهتر است تا آن جا که می توانید از فونت های بزرگ و بولد در اپلیکیشن خود استفاده نکنید. سایز نا مناسب فونت و استفاده از فونت های بیش از حد بزرگ چشم خواننده را اذیت می کند و باعث می شود تا آن ها به سرعت محیط اپلیکیشن شما را ترک کنند.

ایجاد رابط کاربری آسان و حرفه ای

در ساخت اپلیکیشن حرفه ای باید دقت داشته باشید که کاربر در اَپ شما احساس راحتی کند. به همین منظور باید تا جای ممکن دریافت اطلاعات از کاربر را کم کنید. برای مثال از آن ها انواع اطلاعات غیر ضروری مانند کد پستی و یا آدرس محل کار را نخواهید و برای گرفتن اطلاعات حیاتی از آن ها، بهتر است از Validation  ها استفاده کنید. این کار باعث می شود بدون کوچکترین خطا اطلاعات مورد نظرتان را دریافت کنید

استفاده ی مناسب از تصاویر

برای موارد مهمی که می خواهید به کاربرانتان نشان دهید؛ احتیاجی به استفاده از اِفکت های شلوغ و پیچیده نیست. بهترین روشی که می توانید با آن مطالب مهم خود را نمایش دهید استفاده از تصاویر است. کاربران دیدن تصاویر را به خواندن متن ترجیح می دهند. پس بهتر است شما نیز از این فرصت استفاده کنید و مطالب مهم خود را به بهترین شکل نمایش دهید.

مزایای داشتن اپلیکیشن حرفه ای برای کسب و کارتان

محصولات را به نمایش بگذارید

با ارتقای فناوری فروش بسیاری از محصولات به سمت اینترنتی شدن است. این موج آنلاین کردن محصولات به مرور همه گیر خواهد شد. همین حالا و قبل از رقبایتان محصولاتتان را در بستر آنلاین به نمایش بگذاری

کسب درآمد از اپلیکیشن

فروش آنلاین موجب شد که بسیاری از محصولات مخصوصا محصولات مجازی به جای یک بار فروش هزاران بار به فروش برسند. آنلاین بودن فروش شما یک مزیت رقابتی برای پیشی گرفتن از رقبایتان هست

دستیابی به مشتریان بیشتر

مشتریان در انتخاب فروشگاه عواملی چون قیمت مناسب، کیفیت و رفاه را در نظر می گیرند. این در حالیست که فروش شما با یک اپلیکیشن هم رفاه، هم امکان ارائه تخفیف ها را همراه خود خواهد داشت.

نکاتی که باید در طراحی اپلیکشن حرفه ای به آن توجه نمود

علاوه بر اینکه طراحی باید به صورت ساده و دور از پیچیدگی باشد باید کلید های میانبری نیز طراحی شده باشد تا کاربر بدون طی کردن مسیرهای طولانی به آسانی به هدف خود دست یابد. در طراحی اپلیکیشن اندروید و ios  باید تمام مواردی که کاربر به آن نیازمند است موجود باشد و این گزینه  ها و موارد باید کامل باشد ولی به گونه ای باشد که کاربر را از اشتباهاتش آگاه سازد. طراحی اپلیکیشن اندروید و ios باید منعطف باشد یعنی در صورتی که کاربر اشتباهی را مرتکب شد بتواند اعمال انجام شده قبل را اصلاح کند. در صورتیکه نیازمند طراحی اپلیکیشن حرفه ایی در قزوین می باشید شرکت دینا وب آماده ارائه خدمات به شما می باشد.

نوآوری در طراحی اپلیکیشن در قزوین با دیناوب

فواید اپلیکیشن بر همه واضح است که موبایل اپلیکیشن جایگاه ویژه ای در زندگی بشر امروز دارد. بنابراین استفاده از اپلیکیشن چه به صورت سرگرمی و چه به صورت خدماتی می توانند اهداف تبلیغاتی برای هر کسب و کار داشته باشند.

ما برای دستیابی به بازار بزرگتر و مشتریان بیشتر با ساختن اپلیکیشن برند سازی کرده و توانستیم راهی را که باید شرکت تجاری یا خدماتی طی سالیان بپیماید را کوتاه کنیم و به سرعت پله های ترقی را طی کنیم و خدمات خود را به صورت روزانه و خصوصی به مشتریانمان ارائه دهیم.

تمامی اپلیکیشن های طراحی شده در دیناوب هماهنگ با تکنولوژی روز دنیا بوده، حجم آنها بسیار پایین است، به سادگی نسب شده و مورد استفاده عمومی قرار می گیرند و بر روی اکثر گوشی ها قابل نصب هستند.

خدمات طراحی اپلیکیشن موبایل دیناوب

  • عملکرد قدرتمند در پلتفرم های اندروید و iOS
  • طراحی کاربر محور و افزایش رضایتمندی مشتری
  • افزایش میزان مشارکت و وفاداری به برند
  • مدیریت آسان کسب و کار

دیناوب علاوه بر طراحی اپلیکیشن خدمات دیگری نظیر طراحی سایت در قزوین، سئو و بهینه سازی سایت، تولید محتوا، تبلیغات کلیکی گوگل و …. را همراه با مشاوره رایگان ارائه می دهد.

, , , , , , ,
اشتراک گذاری:

گذاشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دسته بندی ها

آخرین مطالب