در حال بارگذاری

تولید محتوا در قزوین

تولید محتوا

تعریف تولید محتوا

قبل از صحبت در مورد اینكه چرا باید از خدمات تولید محتوا استفاده كنیم، بیایید تولید محتوا و اینکه چرا به آن احتیاج داریم را توضیح دهیم.

محتوا چیزی است که از طریق برخی رسانه ها به عنوان گفتار، نوشته یا هر یک از هنرهای مختلف که برای بیان، اشاعه، بازاریابی و یا انتشار خود بیان می شود. اشکال معمول تولید محتوا شامل نگهداری و بروزرسانی وب سایت ها، وبلاگ نویسی، عکاسی، فیلمبرداری، اظهار نظر آنلاین، نگهداری از حساب های رسانه های اجتماعی و ویرایش و توزیع رسانه های دیجیتال است.

تولید محتوا تنها مسئولیت وقت گیرانه برای بازاریابان محتوای امروز است. ایجاد محتوای عالی مسئولیت اصلی هر کسب و کاری است و بهترین راه برای تعامل با مخاطبان خود و تأثیرگذاری بر درآمد است. تحقیقات اخیر ثابت می کند که تولید محتوای آموزشی با کیفیت، باعث می شود که مشتریان ۱۳۱٪ با احتمال بیشتری از کسب و کار شما خرید کنند.

ممکن است دلایل مختلفی برای تولید محتوا وجود داشته باشد. مطالب برای اطلاع رسانی (ارائه و توسعه دانش مفهومی)، آموزش (ارائه دستورالعمل هایی در مورد موفقیت در یک موقعیت)، الهام بخشیدن و ایجاد انگیزه، سرگرمی، ترغیب، شروع گفتگو، ایجاد جنجال، برای ابراز عقیده، برای به اشتراک گذاشتن دانش یا منابع یک صنعت ایجاد می شوند. مطمئناً داشتن محتوا، لیستی از مزایا را برای تجارت در هر اندازه، مخاطب هدف و زمینه کار فراهم می کند.

تولید محتوا معمولاً لیستی از صلاحیت ها را از نویسنده می طلبد: مانند متخصص بودن در این رشته، شناختن رقبا، پیروی از گرایش های بازار، خلاقیت و ابتکار، قادر به متقاعد کردن، تحریک، ایجاد انگیزه و هدایت شرکت. الزامات خاصی برای محتوا وجود دارد که یک محتوا باید با آن مطابقت داشته باشد و این تضمین می کند که خواننده هدف شما آن را مفید و آموزنده می داند و به آن پایبند خواهد بود. برای مشخص کردن ترکیب مناسبی از اهداف محتوا، به تمرکز برند و اهداف مخاطبان خود مراجعه کنید. هر قطعه از محتوا باید یک هدف مشخص و معینی داشته باشد؛ نه بیشتر، نه کمتر.

بنابراین، ممکن است مباحث مجزایی در محتوا موجود باشد. می توان دیدگاه های مختلفی را ارائه داد، برای مثال تخصص صنعت (محتوای کسب و کار باید بر آنچه که کسب و کار به بهترین وجه انجام می دهد، تمرکز کند. تمرکز برند (هر قطعه از محتوای ایجاد شده باید به نوعی برند را تقویت کند) و اهداف و علایق مخاطبان، اینها بهترین عوامل تأثیرگذار و تعیین کننده مباحث اصلی هستند.

تولید محتوا در قزوین

انواع محتواها

برخی از انواع متداول تولید محتوا:

  • مقالات یا پست های وبلاگ
  • اینفوگرافیک
  • فیلم ها
  • تصاویر متحرک
  • کتاب الکترونیکی
  • آموزش ها
  • پادکست ها
  • ارائه ها

مزایای تولید محتوا

۱. آگاهی از برند و بهبود شهرت برند. هرچه مطالب بیشتری در سایت ارائه شود ، مشتریان بیشتری برای صرف وقت در سایت جذب می شوند. آنها فرصت های بیشتری برای آشنایی با برند خواهند داشت که این امر منجر به افزایش نرخ تبدیل می شود. با مطالب عالی، کاربران مدت طولانی در سایت خواهند ماند و این هیچ اشکالی ندارد. وقتی افراد مطالب را می خوانند ، تصور برند را ایجاد می کنند. اگر آنچه را که می خوانند مفید و آموزنده بدانند ، بیشتر به این برند فکر می کنند.

۲. دیده شدن بیشتر در موتورهای جستجو. صفحات بیشتر همیشه با ترافیک جستجو بیشتر در ارتباط نیستند، اما با داشتن صفحه های با کیفیت ایندکس شده بیشتر، می توانید فرصت های بیشتری را برای رتبه بندی در کوئری های جستجو پیدا کنید.

۳. قدرت دامنه بالاتر. نوشتن بیشتر، محتوای با کیفیت بالاتر باعث افزایش تخصص، قدرت، ارتباط و اعتماد سایت می شود. اگر این محتوا لینک های ورودی بیشتری را از منابع خارجی کسب کند، قدرت دامنه وب سایت حتی بیشتر خواهد شد. قدرت دامنه بالاتر با رتبه های جستجوی بالاتر ارتباط جدی دارد، بنابراین هرچه محتوای با کیفیت تر تولید شود، قابلیت دید جستجوی ارگانیک بیشتری در کلیه مناطق سایت به دست می آید.

۴. ترافیک اجتماعی و فالوورها. به محض اینکه محتوا در پلتفرم های رسانه های اجتماعی منتشر می شود، در معرض نمایش قرار گرفتن افزایش خواهد یافت. شهرت بیشتر برند می تواند به اندازه و شناخت مخاطبان کمک کند، اما محتوای عالی همچنین می تواند وفاداری و روابط نزدیک با مشتری را افزایش دهد. تعداد فالوورهای بیشتر تضمین ترافیک بیشتر از طریق رسانه های اجتماعی است.

۵. کاهش هزینه های بازاریابی و ارزش افزوده. تولید محتوا فقط هزینه زمانی دارد. این فوق العاده مقرون به صرفه و حتی بهتر است.

تولید محتوا

مراحل تولید محتوا

ایده پردازی

ایده های محتوا می تواند از جاهای مختلف، اعم از تیم محتوای شما، مشتریان، سایر ذینفعان شرکت شما، از داده های جدید یا چیزهایی که اتهام بخش شما هستند، ناشی شود.

به عنوان مثال، اگر وظیفه تولید محتوایی را دارید که یک ویژگی محصول جدید را برجسته می کند، ممکن است شما یک ایده اولیه از آنچه که شما نیاز به تولید دارید داشته باشید. اما اگر وظیفه شما گسترده تر است، به عنوان مثال باید بخشی از مطالب اولیه را بنویسید که باعث ترافیک ارگانیک به وب سایت شما می شود، بنابراین ممکن است شما نیاز به تحقیق در مورد سایر روش های ارائه ایده های محتوا داشته باشید. در اینجا چند روش وجود دارد که به شما در یافتن رویکردهای خلاقانه و مؤثر در مورد محتوای بالقوه کمک می کند.

چگونه می توان ایده های محتوا را تولید کرد

از طریق تحقیق کلمات کلیدی فرصت ها را پیدا کنید. تحقیق کلمات کلیدی روشی خارق العاده برای کشف چگونگی صحبت مخاطبان شما در مورد یک موضوع است. علاوه بر این، تحقیق در مورد کلمات کلیدی می تواند به شما در یافتن فرصت های جدید برای محتوایی که ممکن است به تنهایی در نظر نگیرید، کمک کند.

بازخورد مشتری را بخواهید. سؤال از مشتریان ممکن است به نظر برسد که روشی ساده برای ایده گرفتن باشد، اما اغلب مشتریان سوالات بی پاسخی درباره محصول یا فضای شما دارند که می توانید به آنها پاسخ دهید. ایجاد محتوا پیرامون این سؤالات تأثیر مستقیم و معناداری بر مشتریان موجود شما خواهد گذاشت.

خود را جای مخاطبان خود قرار دهید. به عنوان یک بازاریاب ، اولین مسئولیت شما درک مشتری است. بنابراین، هنگامی که به دنبال ایده های جدید هستید، به این فکر کنید که چه چیزی ممکن است برای مشتری شما جذاب، جالب یا مفید باشد. سپس کشف کنید که چگونه این ایده ها می توانند به عنوان استراتژی محتوای شما کار کنند.

طوفان مغزی با گروه های بزرگتر در سازمان. دانش گسترده سازمان شما ابزاری قدرتمند برای استفاده در هنگام ارائه ایده های جدید محتوایی است. به عنوان مثال، تیم پشتیبانی مشتری شما بینش زیادی در مورد مشکلات روزانه مشتریان شما دارد. تیم فروش شما دانش زیادی در مورد راه حل های احتمالی مشتریان دارند. بهره برداری از گروه های دیگر در سازمان، به شما در شناسایی ایده های محتوایی که مرتبط با نیازهای مشتریان است کمک می کند.

تحقیق کنید که رقبای شما درباره چه چیزی می نویسد. به عنوان یک تولید کننده محتوا، همیشه باید از مباحثی که رقبای شما در فضای خود می نویسند آگاه باشید. درک نحوه نزدیک شدن رقبای شما به یک موضوع به شما کمک می کند تا رویکرد و محتوای برند خود را از آنها متمایز کنید، شکاف های موجود در استراتژی محتوای خود را شناسایی کرده و به محتوای خود در فرآیند فروش کمک کنید.

هنگامی که مرحله ایده پردازی را تمام کردید و فهمیدید که در مورد کدام موضوع می خواهید بنویسید، قدم بعدی برنامه ریزی و ترسیم آنچه می خواهید ایجاد کنید است.

برنامه ریزی

اولین قدم برای برنامه ریزی مطالب شما این است که تصمیم بگیرید چه فرمی را می خواهید انتخاب کنید. برخی از ایده ها اگر به صورت بصری نشان داده شوند قوی تر خواهند بود بنابراین می توانند به شکل اینفوگرافیک یا ویدئو باشند. برای سایر مطالب، محتوای مناسب ممکن است متن است. که برای آن ها، ارسال پست وبلاگ، مقاله یا کتاب الکترونیکی ممکن است بهترین شکل باشد.

شما می توانید با تحقیق در مورد نوع محتوا پیرامون موضوع خود، بینش زیادی کسب کنید. به عنوان مثال، ایده موضوع (یا کلمه کلیدی) خود را در Google تایپ کنید و ببینید چه نوع محتوایی در صفحه اول ظاهر می شود. آیا فیلم وجود دارد؟ آیا URL ها به اینفوگرافیک ها باز می گردند؟ آیا تصاویر در SERP ظاهر می شوند؟ دانستن اینکه کدام نوع محتوا قبلاً پیرامون موضوع شما وجود دارد، می تواند به تصمیم گیری شما در مورد نوع تولید محتوا کمک کند.

هنگام تولید محتوای وب، باید یک کلمه کلیدی را انتخاب کنید تا هدف گذاری کنید تا بتوانید کلمه کلیدی را متناسب با محتوای خود در هنگام نوشتن ادغام کنید. درک سئو می تواند در روند تولید محتوا به شما کمک کند.

مرحله بعدی تصمیم گیری در مورد مقیاس پروژه محتوا است. اگر ایده محتوای شما خاص و محدود است ، برای پرداختن صحیح به موضوع ، ممکن است فقط به یک پست وبلاگ، ویدیو یا مقاله نیاز داشته باشید. اما اگر به یک مبحث بزرگ، به ویژه چیزی که در ارزش شغلی شما یا حوزه تخصص شما اهمیت دارد، نزدیک می شوید، ممکن است نیاز داشته باشید تا چندین محتوای مختلف پیرامون این ایده ایجاد کنید. تولید کنندگان محتوای موفق قبل از شروع نوشتن، دقیقاً تصمیم خواهند گرفت که پروژه تمام شده آنها به چه شکل باشد.

تولید کردن

سرانجام زمان خلق مطالب شماست. اگر مراحل ۱ و ۲ را بطور موثری تنظیم کرده باشید، باید همه موارد لازم را برای ایجاد محتوای شگفت انگیز در اختیار داشته باشید. اگر متوجه شدید چیزی با زاویه‌ای که تصمیم آن را داشتید یا قالب محتوایی که در نظر داشتید اشتباه است، نترسید که گامی به عقب بردارید. این روند باید روان باشد و ممکن است به محض کسب اطلاعات جدید در مورد مشتریان و مخاطبان، به تنظیم مجدد نیاز داشته باشد.

تولید محتوا در قزوین

شرکت دیناوب یکی از برترین شرکت های طراحی سایت در قزوین می باشد که تمامی خدمات طراحی سایت، سئوی سایت در قزوین، برنامه نویسی حرفه ای در قزوین، خدمات هاست و دامنه و تولید محتوا به صورت متنی را ارائه می دهد.

تمامی محتواها غیر تکراری، اختصاصی و با رعایت اصول سئو بوده و از طریق ترجمه منابع انگلیسی تولید می شود. در صورت سفارش تولید محتوا می توانید با شماره ۰۲۸۳۳۳۶۳۷۸۹ تماس حاصل نمائید.

, , , , , , , , ,
اشتراک گذاری:

گذاشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها