در حال بارگذاری

طراحی سایت بازرگانی

طراحی سایت بازرگانی

طراحی سایت بازرگانی

شرکت های بازرگانی برای پیشرفت در کسب و کار خود و برای برقراری ارتباط با دیگر شرکت های مرتبط، باید وب سایتی داشته باشند تا بتوانند براحتی با دیگران ارتباط داشته و تجارت خود را نیز به جهانیان عرضه کنند. در اصل یکی از مهم ترین مواردی که یک شرکت بازرگانی از زمان شروع انجام کار باید به آن توجه داشته باشد ایجاد یک سایت تخصصی درباره کار شرکت خود می باشد. طراحی سایت بازرگانی برای شرکت هایی که در زمینه تجارت، بازرگانی و امور صادرات و واردات فعالیت دارند بایستی در رئوس برنامه های کاری آنها قرار گیرد.

در واقع یک شرکت بازرگانی با استفاده از فعالیت های آنلاین و معرفی شرکت خود و فعالیت هایش در فضای مجازی، نه تنها به مشتریان بیشتری دست خواهد یافت، بلکه از این طریق محدوده معرفی و عملکرد خود را نیز افزایش داده و حتی می تواند تجارت و شرکت و محصولات خود را بدون محدودیت زمانی و مکانی به داخل و خارج از کشور معرفی کند.

مزایای طراحی سایت بازرگانی

  • معرفی شرکت بازرگانی در ورای مرزها و عدم وجود محدودیت مکانی
  • ایجاد هویت اینترنتی و افزایش اعتبار جهانی برای شرکت
  • ایجاد یک پل ارتباطی میان شرکت و مردم حتی در زمان های غیر کاری
  • امکان اطلاع رسانی سریع و بدون هزینه هر نوع تغییر و یا پیشنهاد
  • معرفی خدمات و محصولات شرکت و حتی امکان فروش آنها در هر زمانی
  • گسترش محدوده بازار هدف داخلی و خارجی
  • ایجاد زیر بنا و پایه مهم و اولیه برای بازاریابی آنلاین و اینترنتی
  • امکان برند سازی با معرفی گسترده اینترنتی

اهداف سایت بازرگانی

بسیاری از شرکت های بازرگانی به دنبال توسعه بازار خود یا بازار هدفشان هستند، بنابراین این شرکت ها از طریق داشتن یک وب سایت می توانند به بازاریابی اینترنتی در اندازه بازارهای بین المللی دست بزنند و مشتری های جهانی برای خود پیدا کنند. مهم ترین اهداف طراحی سایت بازرگانی عبارتند از:

– افزایش کسب و کار در امور تجاری

– ارتباط بهتر با بازارهای داخلی و خارجی

– افزایش ظرفیت های سرمایه گذاری در بازار

– ارائه خدمات و انجام معاملات تجاری

طراحی سایت بازرگانی

سرویس های آنلاین سایت بازرگانی

  1. دسته بندی محصولات وارداتی و صادراتی
  2. معرفی محصولات و نحوه استفاده از محصول به همراه جرئیات کامل مانند تصاویر و کاتالوگ و بروشور و …
  3. نمایش محصولات منتخب
  4. معرفی نمایندگان فروش
  5. درج و  مدیریت نظر کاربران درباره محصول
  6. برگزاری قرعه کشی آنلاین در مدت زمان های مشخص و اعلام نتیجه آن به صورت آنلاین و …

قسمت های مهم در طراحی وب سایت بازرگانی

طراحی صفحات وب با گرافیکی جذاب و ساده جهت معرفی تاریخچه شرکت

معرفی محصولات یا خدمات شرکت به بهترین شکل و در مناسب ترین قسمت سایت

طراحی صفحه وب جهت معرفی اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل و سهامداران شرکت

چند زبانه بودن برای معرفی محصولات و خدمات شرکت به مشتریان خارجی

طراحی صفحه اطلاعات برای برقراری ارتباط آنلاین با اپراتورهای شرکت و فرم های سفارش آنلاین

داشتن فروشگاه اینترنتی و به عبارتی طراحی سایت فروشگاهی و بازرگانی جهت فروش محصولات

طراحی یک صفحه برای اطلاع رسانی از اخبار و مطالب مرتبط با فعالیت های شرکت بازرگانی

داشتن قالب ریسپانسیو یا واکنشگرا جهت دسترسی مشتریان به سایت با استفاده از موبایل، تبلت، لپتاپ و یا کامپیوتر

بهینه سازی سایت و اعمال قوانین سئو جهت تبلیغات و رتبه گرفتن سایت در گوگل در راستای افزایش فروش و درآمد

نکات اصلی در طراحی سایت بازرگانی

  • حیطه سایت بازرگانی خود را تعیین نمائید و برای تأمین نیازهای مشتریان بالقوه خود برنامه ریزی کنید.
  • تمرکز را بر حرفه ای کردن سایت خود قرار دهید.
  • محتوای با کیفیت ایجاد کنید به گونه ای که مشتریان شما قادر باشند آنچه را که در جستجوی آن هستند با بازدید از سایت شما فرا گیرند.
  • داشتن یک سایت با دسترسی آسان را در اولویت های خود قرار دهید.
  • یک بخش محصول و سیستم خرید پیاده سازی کنید که مشتریان بتوانند به سادگی انتخاب، خرید و نسبت به روش حمل و نقل تصمیم گیری نمایند.
  • با بهینه سازی مطالب سایت خود همیشه در نتایج جستجوها جزء نخستین یا نخستین ها باشید.
  • هر تلاشی انجام دهید تا سایت خود را به روز نگه دارید.
Summary
Review Date
Reviewed Item
طراحی سایت بازرگانی برای شرکت هایی که در زمینه تجارت، بازرگانی و امور صادرات و واردات فعالیت دارند بایستی در رئوس برنامه های کاری آنها قرار گیرد.
Author Rating
۵1star1star1star1star1star
, , , , , , , , ,
اشتراک گذاری:

گذاشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها

آخرین مطالب